2014/06/20

İrem Derici Bir miyiz Şarkı Sözleri - 2014 İrem Derici Üç Albümü

İREM DERİCİ BİR MİYİZ
2014 İrem Derici Bir miyiz Şarkı Sözleri

İrem Derici'nin yeni single albümü ÜÇ şarkılarından Bir miyiz şarkısnın sözlerini yazımızın devamında bulabilirsiniz...

2014 yeni albümü ÜÇ 15 haziranda piyasaya çıktı. albümde üç şarkı yer alıyor. 2014 İrem Derici ÜÇ albümü şarkıları TIKLA > 

Albümdeki  Bir miyiz şarkısına klip çalışması da geldi. Bakalım Bir miyiz şarkısı bu yaz hit olacak mı?

İREM DERİCİ BİR MİYİZ SÖZLERİ

Olmuyor, Bu sabah güneş bile tuhaf doğmuyor
Kafam hayli karışık gözlerim aynada beni bile görmüyor.
Bil ki zorluyor, Bu kadar belirsizlik bizi zorluyor.
Ben aşkı hapsettim, Ama artık kilit sende durmuyor.

Gel yapma dedim bak böyle,
Ne olur iki kelam da sen söyle,
Durumumuz belirsiz
Çaba sarfedelim.

Yaşanılanlar hep aynı,
Hepimiz o tuhaf kaygı
Bakarsınz toparlarız
Devam edelim

Dinletemedim dinletemedim
Kelimeler tükendi
Söyletemedim, söyletemedim
Şimdi senle hep...

Bir miyiz senle yoksa hiç miyiz?
Gözüme baka baka umutlar
Yüzüme baka baka yalanlar
Dağılmıyor işte, o kara bulutlar
Kader miyiz söyle yoksa biter miyiz?

Bir miyiz senle yoksa hiç miyiz?
Gözüme baka baka umutlar
Yüzüme baka baka yalanlar
Dağılmıyor işte, o kara bulutlar
Kader miyiz söyle yoksa biter miyiz?

gözüme baka baka umutlar şarkısı, bir miyiz senle şarkısı, dinletemedim şarkısı 2014, irem derici gözüme baka baka şarkısı sözler, irem derici birmiyiz şarkısı sözler, 2014 irem derici birmiyiz şarkısı, 2014 irem derici bir miyiz şarkısı, irem derici olmuyor bu sabah güneş bile doğmuyor şarkısı, irem derici yeni şarkısı birmiyiz söyle sözleri, irem derici bir miyiz dinle, irem dericl bir miyiz senle sözleri, irem derici bir miyiz klibi izle, bir miyiz senle sözleri, biz birmiyiz irem derici dinle, irem dericinin yeni şarkısını dinle birmiyiz, birmiyiz dinle, bir miyiz senle yoksa hic miyiz, ırem derıcı bırmıyız dınle, Irem derıcının en yeni klipleri
Yorumlar


EmoticonEmoticon