2014/06/13

Kiraz Mevsimi Öykü - Özge Gürel Kimdir, Kaç Yaşında, Boyu, Fotoğrafları

özge gürel kimdir
ÖZGE GÜREL KİMDİR?
Kiraz Mevsimi Dizisi Öykü Biyografisi

Kiraz Mevsimi dizisinde Öykü karakterini canlandıran Özge Gürel kimdir?

Öykü ile Ayaz'ın Fotoğrafları için TIKLA >>>

Kiraz Mevsimi 7.Bölümde Çalan Susuyor Sanıyor Gönül Şarkısı İçin TIKLA >>>

Kiraz Mevsimi Bitecek mi? Kiraz Mevsimi Yayın Günü mü Değişecek? TIKLA >>>

Fox tv ekranlarında başlayacak olan Kiraz Mevsimi dizisinin oyuncularından Öykü yani Özge Gürel hakkında biraz bilgi vermek istedik. Dizideki performansı ile çok konuşulacak oaln  Özge Gürel kimdir, kaç yaşındadır, nerelidir gibi soruların cevanbını yazımızın devamında bulabilirsiniz...

Özge Gürel Kimdir?
Kiraz Mevsimi Dizisi Öykü Kimdir?

Yaş:21
Boy: 1.67
Kilo:53

Özge Gürel  15 Ağustos 1993 İstanbul doğumludur. Reklam ve dizi oyunculuğu yapan genç oyuncu tv ekranlarında yayınlanan ve yayınlandığı dönemde çok sevilen pek çok dizide rol almıştır. Bunlar arasında son döneme damgasını vuran Muhteşem Yüzyıl diziside bulunmaktadır. Şimdilerde ise Fox Tv ekranlarında yayına girmeye hazırlanan Kiraz Mevsimi isimli dizide öykü karakterini canlandırmaya hazırlanıyor.
tp://www.e-blogu.blogspot.com
Özge Gürel Oynadığı Diziler:

- Kızım Nerede Dizisi
- Huzur Sokağı Dizisi
- Muhteşem Yüzyıl Dizisi
- Medcezir Dizisi
- Kiraz Mevsimi Dizisi
-om
Özge Gürel  Fotoğrafları, Resimleri





kiraz mevsimi öykü kimdir, kiraz mevsimi öykü kaç yaşında, kiraz mevsimi öykü gerçek adı, kiraz mevsimi öykü gerçekte kimdir, kiraz mevsimi öykü nereli, kiraz mevsimi öykü boyu,kiraz mevsimi öykünün saç rengi, kiraz mevsimi öykünün yaşı kaç, kiraz mevsimi öykünün sevgilisi var mı, kiraz mevsimi öykü facebook, özge gürel, özge gürel kimdir, özge gürel  yaşı kaç, özge gürel nereli, özge gürel resimleri,özge gürel fotoğrafları, özge gürel boyu kaç, özge gürel saç rengi,özge gürel  dizileri

14 yorum

  1. Adsız8/03/2014

    Ôzge güreli kiraz mevsiminde tanımaya ve araştırmaya başladım iykide başlamışım onu yakından takip ediyorum zatrn onu çooooooook seviyorum keşke onu daha yakından tanıyabilsem bende inşallah onun gibi güzel bir fiziğe sahip olurum onu çik seviyorum kiraz mevsiminin de hastası oldum günde on defa izliyorum doyamıyorum çok eğlenceli bir dizi onu ömrümün sonuna kadar unutmayacağım sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Adsız8/03/2014

    Seni çoooooooooook ama çoooook seviyorum özge gürel aslında kiraz mevsiminde tanımaya ve yakından takip etmeye başladım çok güzel bir fiziğin var umarım bende sana benzerim seninle görüşmek nasip olsa keşke cıvıl cıvıl birisisin sevgilerimle sanırım biraz da genç kızlara bağımlılık yapııyor bende bu yüzden seni ve kiraz mevsiminde oynayan bütünoyuncuları çok seviyorum olmayqcak bişey biliyorum ama bana deselerki dile benden ne dilersen diye bu dizinin sonsuza denk sürmesini isterdim umarım bu yorum size ulaşır tekrardan hepinizi çooook seviyorum

    YanıtlaSil
  3. Adsız8/30/2014

    özge abla çok güzelsin serkan abiyle çok yakışıyorsun dizide seni ve settedekiii bütn herkezi çok seviyorum hayranınım iyki bu diziyi yapmılar bayılıyorum valla ayyy canım öykümle ayazım yerim sizi :) :) :)

    YanıtlaSil
  4. Adsız9/02/2014

    ozge gurel seni cox seviremmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  5. OYKU MERABA

    YanıtlaSil
  6. MERABA BITANEM SENI COXK SEVIYORUM

    YanıtlaSil
  7. ozge abla hayraninizim serkan abininde
    dizideki butun herkeze hayranim her zaman izliyorum

    YanıtlaSil
  8. bu özelliklerin hepsi yanliş özge gürel kova burcudur 5 şubatta doğmuştur boyuda 1. 70 dir

    ve ben onun çekildiği yere gittim ve onnunla beraberdik anlati bana ve 27 yaşindadir !!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız7/17/2016

      Harbidenmi ssenin ismin ne

      Sil
  9. Adsız5/23/2015

    Oy+Ay ben sizi cok seviyorum bu dizininde uzun omurlu olmasini istiyorum bu dizi hic bir zaman bitmesin oyku ve ayaz ben sizinle o qadar goruwmek isterdim ki ama o sans nerede men azeriyem ve size bunu da bildirim ki azerbaycanda bu dizi cok izleniyor ya benim sizlere o qadar sozzlerim var ki hepsini diyemiyorum caw canli hayat gore bilerdim de kiraz mevsiminin butun oyuncularinida cok seviyoruz

    YanıtlaSil
  10. Adsız1/07/2016

    öykü ayaz sizi çok seviyorum :-) :-) :-)

    YanıtlaSil
  11. Adsız7/17/2016

    Ozge benim haýyyyyyatim yaa kaw bende ozge gibi olsam

    YanıtlaSil
  12. Adsız7/17/2016

    Ozge benim haýyyyyyatim yaa kaw bende ozge gibi olsam

    YanıtlaSil


EmoticonEmoticon