2014/07/16

ULAN İSTANBUL YAREN İLE KARLOS DÜETİ 5.BÖLÜM SEN BANA AKLIMLA BAŞIM ARASINDAKİ MESAFE KADAR YAKINSIN

yaren-karlos düeti ulan istanbul
YAREN İLE KARLOS'UN DÜETİ ULAN İSTANBUL 5. BÖLÜM

Kanal D ekranlarında yayınlanan Ulan İstanbul dizisi bir anda en çok izlenen diziler arasına girmeyi başardı. Hem oyuncu kadrosu hem de konusu ile farklı bir dizi olan Ulan İstanbul dizisi müzikleri ile de çok konuşuluyor. Dizinin tanıtımında Yaren (Şebnem Bozoklu) şarkı ile yapmış ve daha dizi çıkmadan çok konuşulmuştu. Şimdi de Karlos( Erkan Kolçak Köstendil) ile düeti dillerden düşmüyor. Dizinin son bölümünde Yaren ile Karlos birlikte şarkı söylediler. Ulan İstanbul dizisi 5. bölüm fragmanında ikili düet yapıyor...Ulan İstanbul dizisi 5. Bölümü 21 Temmuz 2014 Pazartesi akşamı 21.00 de Kanal D'de...

İşte Yaren ile Karlos'un Ulan İstanbul Dizisi 5.Bölümde Söylediği Şarkı
İşte Yaren - Karlos Düeti...


İşte Yaren İle Karlos'un 5. Bölümde Söylediği Şarkını Sözleri

YAREN-KARLOS KANARIM KANARIM ŞARKISI SÖZLERİ
sen bana aklımla başım arasındaki mesafe kadar yakınsın,
sen bana aklımla başım arasındaki mesafe kadar da uzaksın,
sen bana haramsın tövbe tutmaz iflah olmazsın sen asla,
sen benim kanayan yaramsın kabuk bağlamazsın kanarsın kanarım,
kanarım kanarım ateşlere yürür yanarım kül olurum savrulur denize yağmurlara karışıp yağarım,

sen bana aklımla başım arasındaki mesafe kadar yakınsın,
sen bana aklımla başım arasındaki mesafe kadar da uzaksın,
sen bana haramsın tövbe tutmaz iflah olmazsın sen asla,
sen benim kanayan yaramsın kabuk bağlamazsın kanarsın kanarım,
kanarım kanarım ateşlere yürür yanarım kül olurum savrulur denize yağmurlara karışıp yağarım

Ulan İstanbul dizisi YAREN-UNFAITHFUL ŞARKISI TIKLA >>>
Ulan İstanbul dizisi OYUNCULARI TIKLA >>>

yaren karlos düeti sözleri ulan istnabulda çalan şarkı, ulan istanbul 5.bölüm fragmanı, ulan istanbul  5.bölümde yaren ile karlosun söylediği şarkı, ulan istanbul son bölümde çalan şarkı, ulan istanbul dizisinde kanarım kanarım şarkısı, ulan istanbul yaren ile karlos düeti dinle, sen bana aklımla başım arasındaki mesafe kadarsın yaren karlos şarkısı, yaren ile karlosun yeni şarkısı sözleri, ulan istanbul 5.bölüm yaren-karlos düeti dinle
Yorumlar


EmoticonEmoticon