2014/08/07

2014 TEOG Tercih Sonuçları Tıkla Öğren 22 Ağustos 2014 - Hangi Liseyi Kazandım Tıkla Öğren

2015 TEOG SONUÇLARI AÇIKLANDI TIKLA ÖĞREN
2015 hangi liseyi kazandım, meb.gov.tr teog sonucu, teog sonuçları, e-okul teog sonuçları, eokul teog sonuçları, 2015 teog tercih sonuçları açıklandı mı, teog sonuçları ne zaman açıklanacak, hangi okulu kazandım teog 2015, 2014 lise yerleştirme sonuçları açıklandı tıkla, teog lise sonucumu öğrenmek istiyorum



2015 TERCİH SONUÇLARI AÇIKLANDI...

TEOG TERCİH SONUÇLARI AÇIKLANDI...



2014 TEOG YERLEŞTİRME SONUÇLARI AÇIKLANDI....


8.sınıf öğrencilerini girdiği TEOG yani Temel Öğretimden Ortaöğretim Geçiş Sınavı Yerleştirme sonuçları 22 Ağustos 2014 tarihinde açıklanacak. TEOG sonuçlarını aşağıdaki linkte tıklayarak öğrenebilirsiniz...
Lise tercih işlemleri bir haftalık süreç içerisinde tamamlanacak. 31 Temmuz 2014 tarihinde başlayan lise tercihleri 8 ağustos 2014 cuma günü son buluyor. Öğrenciler hangi liseye gideceklerini TEOG sınav puanlarına ve yüzdelik dilimlerine göre 15 tercih yaparak belirleyecekler. 15 Tercih haricinde yerleşemeyen öğrenciler ise tercih formunda bulunan B grubu tercihte yer alan okul türü ve okul ilçesine göre yerleştirilecekler...

2014 TEOG LİSE TERCİH SONUÇLARI
22 Ağustos 2014 cuma günü TEOG yerleştirme sonuçları açıklanacak. Tercih sonuçlarını aşağıdaki linkten tıklayarak öğrenebilirsiniz. Link 22 ağustos itibari ile aktif olacaktır.

Tercih sonuçları 22 ağustosta açıklanacak. E-Okul sisteminde http://e-okul.meb.gov.tr sitesinde ve MEB Milli Eğitim Bakanlığı resmi sitesi http://www.meb.gov.tr sitesinde TEOG sonuçları açıklanacaktır. Sonuçların açıklandığı gün yukarıdaki link TEOG sonucu için aktif olacaktır.

Öğrencilerin yerleştirme sonuçları https://e-okul.meb.gov.tr adresinde açıklanacak olup sonuç bilgilerinde, kaydının yapıldığı okul bilgileri bulunacaktır. Ayrıca, SMS ile bilgilendirilmek isteyen velilere mobil bilgilendirme servisi aracılığı ile yerleştirme sonuçları bildirilecektir.

TEOG tercih sonuçları açıklanacak olan ekranda Öğrenciler TC Kimlik Numaraları ve Doğum tarihleri ile giriş yaparak hangi liseyi kazandıklarını, kazandıkları liseye ne zaman kayıt yapacaklarını öğrenecekler. TEOG tercih sonuçlarının çıktısını alarak kayıt tarihlerinde kazandıkları okula kayıt yaptıracaklar.

Öğrenciler 8 ağustos itibari ile tercihlerini tamamlayacak. Tercih yapan öğrenciler Fen Liseleri, Anadolu Liseleri, Anadolu İmam Hatip Liseleri, Mesleki ve Teknik Anadolu Liseleri, Sosyal Bilimler Lisesi, Çok Programlı Liselere 15 tercih yapacaklar. 15 tercihin haricinde ise B gurubu tercih bölümünde en az 4 okul türü seçecek ve kendi ikametgah ilçesi haricinde 3 ilçe seçecek. TEOG puanı ile hiç bir okula yerleşemeyen öğrenciler B grubu tercih formundaki okul türlerinden en yakın okula yerleştirilecek. Öğrenciler şimdiden hangi okulu kazandım, hangi liseyi kazandım, hangi okula yerleştim diye merak ediyor... 22 Ağustos 2014 tarihinde tüm öğrenciler hangi liseyi kazandığını öğrenecek...

Tek tercih işlemi yapılacak...
Ek tercih işlemi yapılmayacak. öğrenciler 15 tercih ve yerleşememesi halinde gideceği okul türünü aynı tercih formunda işaretleyecekler....

NAKİL İŞLEMLERİ
2014-2015 eğitim öğretim yılında hazırlık sınıfına veya 9’uncu sınıfa kesin kaydı yapılmış olan öğrencilerin, açık kontenjan bulunan başka bir okula yerleştirmeye yönelik nakil talebinde bulunmaları hâlinde yerleştirme sonrası okullarda oluşan taban puana bakılmaksızın, başvuranlar arasında puan  üstünlüğü esas alınarak sistem üzerinden otomatik olarak yerleştirme işlemleri gerçekleştirilecektir. Yerleştirmeye yönelik nakil talepleri, öğrenci velisi tarafından öğrencinin kesin kaydının olduğu okul müdürlüklerine yapılacaktır.

25-28 Ağustos 2014 tarihleri arasında (saat 17:00’ye kadar) nakil müracaatları alınacaktır. 29 Ağustos 2014 saat 19:00’da nakil yerleştirme işlemleri tamamlanacaktır.
Yerleştirmeye yönelik nakil işlemleri benzer biçimde Eylül ayı sonuna kadar haftalık periyotlarla devam edecektir.
Yerleştirmeye yönelik nakil müracaatları haftalık olup, her bir periyot için nakil müracaatı ayrı ayrı yapılacaktır.

Eylül ayı sonuna kadar haftalık periyotlarla gerçekleştirilecek olan yerleştirmeye yönelik nakil  işlemleri, okulların ilan edilen boş kontenjanları için yapılacaktır. Nakil yerleştirme döneminde, başka bir resmî/özel okula nakil talebinde bulunan öğrencilerden boşalacak kontenjanlar bir sonraki haftanın boş kontenjan listesinde yer alacaktır. Söz konusu işlemler sonucu nakil talebi gerçekleşenler ve boş kalan kontenjanlar e-okul sistemi üzerinden ilan edilecektir. Ekim ayı itibariyle yapılacak nakillerde Eylül ayı sonuna kadar yapılan nakiller sonucu oluşan taban puan esas alınacaktır. 2014 Yılı Ortaöğretim Kurumlarına Geçiş Uygulaması özel okullara geçmek isteyen öğrenciler, yukarıda bahsedilen nakil sürecine bağlı kalmaksızın istedikleri zaman nakil başvurusunda bulunabilecektir.

 teog tercih sonuçları  açıklandı mı, teog tercih sonuçları ne zaman açıklanacak, hangi liseyi kazandım ne zaman açıklanacak, hangi liseyi tutturdum açıklandı mı, hangi liseye kayıt oldum, diploma notu ile kayıt, liseye yerleşemeyenler, liseyi kazanamayanlar ne olacak, 2014 lise sonuçları, anadolu lisesini kazandım mı,  meslek lisesi düz bölüm, meslek lisesini mi anadolu lisesini mi kazandım, teog sonucumu öğrenmek istiyorum, teog tercih sonucumu öğrenmek istiyorum, 2014 TEOG sonucumu nasıl öğreneceğim, www.e-okul tercih sonuçları, www.teog sonuçları tıkla öğren, 

17 yorum

  1. Adsız8/21/2014

    niyue açıklanmadı hala bekliyoruz yetlililer lütfen açıklayın anadolu lisesini kazandım mı

    YanıtlaSil
  2. Adsız8/21/2014

    lütfen açıklayın artık

    YanıtlaSil
  3. Adsız8/22/2014

    Açıklasinlarrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  4. Adsız8/22/2014

    Açıklayın yaa

    YanıtlaSil
  5. Adsız8/22/2014

    nie açıklanmadı yaaa

    YanıtlaSil
  6. Adsız8/22/2014

    Nerden bakcam nerden kazandığımıııııııı

    YanıtlaSil
  7. Adsız8/22/2014

    Açıklayın leyynnn xd

    YanıtlaSil
  8. Adsız8/22/2014

    lütfen açıklansın artık bi de nerden bakacağıııızzzzz ?

    YanıtlaSil
  9. Adsız8/22/2014

    AZ KALDI BUGÜN AÇIKLANACAK. LİNK VERİLECEK. SİTEDE EBEKLEYİN...

    YanıtlaSil
  10. Birileri linki yazsın lütfen

    YanıtlaSil
  11. Adsız8/22/2014

    sonuçlar 12 de açıklanacak mış soğru mu? teog sonuçları bugün açıklanacak mı?

    YanıtlaSil
  12. Adsız8/22/2014

    MEB den mi bakıcaz

    YanıtlaSil
  13. Adsız8/22/2014

    Arkadaslar saat 12 hala beli olmadi nerden bakacagiz

    YanıtlaSil
  14. sabahtan beri site arıyorum e-okul dediniz baktık yazmıyo kesin bi site adresi verinde ordan bakalım ..!!

    YanıtlaSil
  15. sabahtan beri site arıyorum e-okul dediniz baktık yazmıyo kesin bi site adresi verinde ordan bakalım ..!!

    YanıtlaSil


EmoticonEmoticon