2014/08/30

Kiraz Mevsimi 8.Bölümde Emre'nin Söylediği Gözlerine Nazır Bir Yaş Oldum Şarkısı

kiraz mevsimi emre
KİRAZ MEVSİMİ EMRE-GÖZLERİNE NAZIR BİR YAŞ OLDUM ŞARKISI
kiraz mevsimi emre sevdan delikanlı başıma vurdu şarkısı, kiraz mevsimi 8.bölümde çalan şarkılar, kiraz mevsimi 8.bölüm emrenin burcuya söylediği şarkının adı, kiraz mevsimi emre burcu salıncak sahnesi , kiraz mevsimi 8.bölüm emre(aras aydın) gitar çaldığı sahne, kiraz mevsimi emrenin burcuya söylediği şarkı, kiraz mevsimi burcunun salıncakta sallanırken emrenin söylediği şarkı
http://www.e-blogu.blogspot.com.tr
Kiraz Mevsimi dizisinin yeni bölümü dün akşam yayınlandı. 8.bölümü ile ekranlara gelen Kiraz Mevsimi yine dizide çalan şarkıları ile izleyiciye keyifli anlar yaşattı. Fox Tv'nin en sevilen dizisi olmayı başaran Kiraz MEvsimi 8.bölümde Emre(Aras Aydın) yine şarkı söyledi. 6.bölümde çaldığı gitar ve söylediği fikrimin ince gülü şarkısı ile bir anda dikkatleri üzerine çekmeyi başaran yakışıklı oyuncu dün akşamki bölümde yine şarkı söyledi. Parkta Burcuyu salıncakta sallarken yine güzel bir şarkı söyledi. Sevdan delikanlı başıma vurdu bela! diye başlayan şarkının sözlerini dizinin sevenleri merak etmeye başladı.. Biz de E-Blogu olarak kiraz mevsimi 8.bölümde Emre'nin Burcu'ya söylediği Gözlerine Nazır bir Yaş Oldum şarkısının sözlerini derledik. İşte Emre'nin söylediği şarkının sözleri...İşte o şarkı...

Yok bu gece de hiç ses seda...
Sevdan delikanlı başıma vurdu bela!
Bir yanım kırık, bir yanım var aksak
Sana bakmadan görebilmek de güzel...

Gözlerine nazır bir yaş oldum, doldum
Ertelenmiş halimi yeniden yoluna koydum
Vücudum tamamlanmış kalbim kabataslak
Parçalandım topla bir an evvel
Perişanım yokla bir an evvel



Kiraz Mevsimi 8.bölümde Burcu Emre ile parkta dolaşırken Burcu salıncakları görür ve salıncakta sallanmak ister. Emre Burcu'yu sallarken Burcu küçüklüğünde yaşadığı salıncak macerasını anlatmaya başlar. Emre'ye salıncak ile ilgili bir anısı olup olmadığını sorar ve Emre bir anda susar ve salıncakları sevmediğini söyler. Burcu Emre'nin yaşadığı deprem yüzünden üzüldüğünü anlar ve özür diler. Daha sonra Emre'nin nelerden hoşlandığını sorar, hangi rengi sevdiği gibi bilgileri merak ettiği söyler. sonra Emre Burcu'yu salıncakta sallamaya devam eder ve ona şarkı söylemeye başlar...

Şarkıyı beğendiniz mi?
Sizce Emre'nin sesi güzel mi?

YORUM yaparak düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz...

kiraz mevsimi 8.bölüm emrenin şarkısı, kiraz mevsimi 8.bölümde çalan şarkılar, kiraz mevsimi 8.bölümde gözlerine nazır bir yaş oldum şarkısının sözleri, kiraz mevsimi son bölümünde emrenin burcuya söylediği şarkının  sözleri, kiraz mevsimi 29 ağustos emrenin şarkısı

1 yorum


EmoticonEmoticon