2014/09/18

Kaderimin Yazıldığı Gün Tanıtım Fragmanı Yayınlandı

kaderimin yazildigi gun dizisi
KADERİMİN YAZILDIĞI GÜN
özcan deniz yeni dizisi kaderimin yazıldığı gün dizisi fragmanı, kaderimin yazıldığı gün tanıtım fragmanı, özcan deniz yeni dizisi fragman, kaderimin yazıldığı gün ne zaman başlıyor, kaderimin yazıldığı gün oyuncuları

Özcan Deniz'in yeni dizisi Kaderimin Yazıldığı Gün dizisinin tanıtım fragmanı yayınlandı. STAR TV ekranlarında yakın bir zamanda balayacak olan en iddialı dizilerden birisi olan Kaderimin Yazıldığı Gün dizisinin ilk fragmanı yayınlandı. İşte detaylar...

Kaderimin Yazıldığı Gün dizisinin başrollerinde Özcan Deniz, Hatice Şendil yer alıyor. Dizinin tüm oyuncuları için TIKLAYINIZ >>>

Kaderimin Yazıldığı Gün Tanıtım Fragmanı

 

Kaderimin Yazıldığı Gün dizisi 1.Bölüm Fagmanında  bir şiir okunuyo ve dizinin hikayesini anlatıyor. İşte Kaderimin Yazıldığı Gün dizisinde okunan şiir.

Aşk, yeryüzündeki o en büyülü duygunun çocuğu değilim ben
Çünkü, aşka sebep olan beni, benim doğmamı bir soyun devamı, Yörükhan ailesinin hanedanlığı için istediler.
Oysa benimle birlikte büyük
 tutkulu bir aşk doğacaktı
İki annem var benim
Birisi beni babam için istedi, babama duyduğu aşk için
http://www.e-blogu.blogspot.com.tr
Diğeri o bana sebep olan sevdasını benimle birlike içinde büyüten...
Kader akmasına engel olunamayan akarsuya benzer,
Babam ve annemin aşkı da öyle oldu.
Doğduğu kaynaktan coşkuyla kavuşmak isteyen ırmaklar misali...

Kaderimin Yazıldığı Gün...

Fragmandaki şiiri kim okuyor şimdilik bilinmiyor...
İlerleyen günlerde Kaderimin Yazıldığı Gün şiirini okuyan kişinin ismini buradan yazacağız...

Kaderimin Yazıldığı Gün dizisinde  Antakya’lı köklü Yörükhan Ailesi ile sıradan tarım işçisi genç bir kızın kaderin çizdiği yönde kesişen yollarını ve bu kesişmenin hayatlarında yaratacağı fırtınaları konu alacak.

Dizinin yönetmeni Ulaş İnaç, proje tasarım Aynur Sayar ve uygulayıcı yapımcı Cengiz Çağatay.

kaderimin yazıldığı gün fragmanı, kaderimin yazıldğı gün 1.bölüm, kaderimin yazıldığı gün tanıtım fraganı, kaderimin yazıldığı gün dizisi oyuncuları
Yorumlar


EmoticonEmoticon