2014/10/13

Bu Tarz Benim Ayşenur Balcı Kimdir Kaç Yaşında, Boyu, Biyografisi, Fotoğrafları

ayşenur balcı
BU TARZ BENİM AYŞENUR BALCI KİMDİR?
aysenur balci kimdir, bu tarz benim ayşenur balcı, bu tarz benimayşenur balcı fotoğrafları, bu tarz benim ayşenur balcı kaç yaşında, bu tarz benim ayşenur balcı boyu kaç, bu tarz benim ayşenur balcı hangi dizide oynadı, bu tarz benim aysenur balci biyografisi,ayşenur balcı instagram foto

SMS SONUÇLARI İÇİN TIKLA>>>

AYŞENUR BALCI SMS GÖNDERMEK İÇİN
TARZ boşluk bırak AYŞENUR yaz 1021'E MESAJ YOLLA...( TARZ AYŞENUR -> 1021)

Show Tv de yayınlanan Bu Tarz Benim yarışması güzellerinden Ayşenur Balcı hakkında merak edilen bilgilere yazımızın devamında ulaşabilirsiniz...İvana Sert, Kemal Doğulu ve Nur Yerlitaş'ın jüri üyeliğini yaptığı ve Öykü Serter'in de sunuculuğunu üstlendiği Bu tarz Benim yarışmasında yarışan güzel Ayşenur Balcı biyografisi ve fotorafları yazımızın devamında...
http://e-blogu.blogspot.com.tr
AYŞENUR BALCI KİMDİR?
Ayşenur Balcı Yaşı: 19
Ayşenur Balcı Boyu: 172 cm
Ayşenur Balcı Kilosu: 52 kg
Ayşenur Balcı Göz Rengi:Mavi
Ayşenur Balcı Saç Rengi: Sarışın
Ayşenur Balcı 23 Ağustos 1994 İstanbul doğumldur. Açıköğretim Üniversitesinde öğrenimine devam eden güzel yarışmacı modellik yapmaktadır.
Ayşenur Balcı Dizi, Program:
Bugün Ne Giysem yarışma programı
Bu Tarz Benim yarışma programı
Aynur Aydın Video Klip

Ayşenur Balcı fotoğrafları, Resimleri:
ayşenur balcı foto ayşenur balcı foto ayşenur balcı foto ayşenur balcı foto ayşenur balcı foto ayşenur balcı foto ayşenur balcı foto ayşenur balcı foto ayşenur balcı foto
http://e-blogu.blogspot.com.tr
Bu Tarz Benim Yarışmacıları
nur bozar Bu Tarz Benim Nur Bozar
ayşenur balcı Bu Tarz Benim Ayşenur Balcı
gizem güler Bu Tarz Benim Gizem Güler
aycan-nurcan şencan Bu Tarz Benim Aycan-Nurcan Şencan
Bu Tarz Benim Ayşegül Melisa Doğan
ezgi baylar Bu Tarz Benim Ezgi Baylar
http://e-blogu.blogspot.com.tr/2014/10/bu-tarz-benim-melek-balkan-kimdir.html Bu Tarz Benim Melek Balkan
özlem özden Bu Tarz Benim Özlem Özden
tuğçe ergişi Bu Tarz Benim Tuğçe Ergişi
http://e-blogu.blogspot.com.tr
Bu Tarz Benim Elenen Yarışmacıları:
Bu Tarz Benim 5.Hafta Elenen Yarışmacı: Melek Balkan
Bu Tarz Benim 4.Hafta Elenen Yarışmacı: Sara Ayşem Koçoğlu
Bu Tarz Benim 3.Hafta Elenen Yarışmacı: Buse Doğanay
Bu Tarz Benim 2.Hafta Elenen Yarışmacı: Gizem Kayaalp
Bu Tarz Benim 1.Hafta Elenen Yarışmacı: Esra Özüver

ayşenur balcı kimdir, ayşenur balcı resimleri, ayşenur balcı sosyal medya foto, ayşenur balcı kaç yaşında, ayşenur balcı boyu kaç, bu tarz benim ayşenur balcı boyu, ayşenur balcı nereli, ayşenur balcı ölçüleri

17 yorum

  1. Ayşenur yaşına göre hareket et,orda sen oyun oynuyorsun.Ya sen kimsin,sarışın ve mavi gözlü olup güzel olunmuyor,senin için hiç güzel değil,,,bravo rol yapmakta Oscar alman lazım,,,,Tuğçe len aynısın,,,abla kardeş

    YanıtlaSil
  2. Bende nefret ediyorum o nasıl karadenizli kendimden utandım karadenizli olduğum için umarım rizeli deyil

    YanıtlaSil
  3. Katiliyrum size ya zaten kiz sizle konusmuyor hadi diyelim ki siz konusmuyorsunuz neden hep agziniz da nur bilemedim. Nur terbiyen ve duruşun asil seni seviyruzzz.

    YanıtlaSil
  4. Ah Ayşenur bu yarismada halk oylaması olsa inan önce sen gidersin içindeki kinin nefretin seni çok çirkin yapiyor bi susun yeter sende Tuğçe simarik aglamandan biktik sende bi yeter ya

    YanıtlaSil
  5. Bu ara da oykucum sende sunucusuna bilmem kulagina gidermiş bu mesaj lütfen taraf tutmamaya calis birine ( Tuğçe) Şevkat gostereceksen bunu ekranlarda yapma seni seviyoruz.

    YanıtlaSil
  6. Tuğçe bu arada ordaki en büyük oyuncu sensin sürekli zır zır ağlaman sinirlerimi bozuyor başından bu kadar olay geçmiş ya o senin içinin kötülüğünden olmuş Nur ile uğraştıkça sizlerden bir kat daha nefret ediyoruz Ayrıca o gizem tam bir yılan önceleri bayılarak izleğim kızın şu anda ekrandaki görüntüsüne tahammül edemiyorum inşallah kazanan sizlerden biri olmaz

    YanıtlaSil
  7. Ayşenur senden nefret ediyorum

    YanıtlaSil
  8. Ya biraz üslûplu giyinde tarzim var diye CIK karsimiza ne kadar cirkinlesiyosun seni ekranda gördüğüm an kanali degistiriyorum yapay ve yapmaciksin

    YanıtlaSil
  9. Siz 3 şeytan komplonuzu kurdunuz ama nura karsi ama maleseff kazdiginiz kuyuya siz düştünüz.Ayşenur Ayşegül Tuğçe sizden nefret ediyoooooruuuuuummmm.

    YanıtlaSil
  10. Al benden de o kadar
    Ayşenur Ayşegül Tugce korkunçsunuz.edepsiz tavırlar içindesiniz.maalesef öykü hanim da tarafınız da.

    YanıtlaSil
  11. ağlayan bebek tugceeeeeee

    YanıtlaSil
  12. Senden nefret ediyorum ayrıca sana güzel demellerini hiç anlamiyorum çünkü hıc güzel degilsin ozlem bile sana bin basar emin yarın yine bu yorumlar için nura şaşıracaksınız ama ne yapalım yalan söylesek dahami iyi olur senin bir oluruna yok.bunun nurlar alakasi yok ayrıca onun uğraşmaktan vaz geçin biz sizin gerçek yüzünüzü biliyoruz o yeter sarışınlar genelde aptal olurlar ahh sendede biraz var

    YanıtlaSil
  13. Tuğçe Hanım kızımız bar bar bağırıyor. Efendim, Nur çok yalancıymış, Hanım kızımız da yalandan nefret edermiş. Ne yalan söylemiş Nur? Efendim, bu kıyafetle nereye gitsem diye sormuş ta Tuğçe Hanım kızımıza, sonra da inkar etmiş. Vay terbiyesiz! Kızım sen dön de kendine bak... Önce kendine acımaktan vazgeç.. Bir cümle keşfetmiş Hanım kızımız. " Kaç kişinin annesini tanıma hikayesi vardır? Söyleyip söyleyip dertlenerek ağlıyor... Peki bu dünyada senden şanssız kaç kişi var biliyor musun? Senin hiç değilse annenle tanışma hikayen var. Hem annesiz hem babasız milyonlarca insan hatta çocuk var bu dünyada... efendim Kızımız böyleymiş işte değişemezmiş...Diyalektik diye bir kavram var hiç duydu mu acaba...Dünyada her şey her an değişir. Bilim bunu söylüyor. Öyle ki sonsuz denilen evren bile her an büyüyormuş. Bu işin bir de pisikolojik tarafı var tabi...İnsan hatalarından ders alır ve değişir... Bir dene bakalım. Belki Nur'un büyüüüük yalanının o kadar da önemli olmadığını idrak ediverirsin. Böylece nefretle doldurduğun kalbini hasta annenin yanına götürürken kötü enerjileri de beraberinde götürdüğünü de farkına varırsın.

    YanıtlaSil
  14. Ayşenur, Ayşegül ve Tuğçe, şımarıksınız... Pisikolojik yardım almalısınız...

    YanıtlaSil
  15. Bence ilk once git sac rengini degistir senin sacinin rengi sariliktan cikmis beyaz olmus artik ruh gibi duruyorsun zaten acik tenlisin sacinda beyaz gibi hic yakışmıyor acilen sacinin rengini degistir benden 2 yaş buyuksun ama 30 yasinda gibi giyiniyorsun evet tarzsin ama cok abartiyorsun acik giyinerekte pek guzel olmuyorsun nurada artik satasmayin kendinden buyuk olan insanlarlada laf dalasina girme bence nurada bulasma zarali cikan sen oluyorsun

    YanıtlaSil
  16. Sunucu Öykü Hanım'ın Provokasyon yaptığını düşünüyorum. Ayşe'cikler de narsist duyguları içinde düşüyorlar...Özellikle Ayşegül'ün terapi görmesi gerek diye düşünüyorum. Yoksa bu kıskançlığı tehlikeli bir boyuta varacak..

    YanıtlaSil
  17. Adsız1/16/2015

    biliyormusun sen ağlamassanda kazanabilirdin bence barbie ayşenur gerçekten böylemisin yoksa estetiktenmi ağlama bu gözyaşlarına değmez bu hayat

    YanıtlaSil


EmoticonEmoticon