2014/10/07

Bu Tarz Benim Nur Bozar Kimdir, Kaç Yaşında, Boyu, Biyografisi, Fotoğrafları

nur bozar
BU TARZ BENİM NUR BOZAR KİMDİR?
nur bozar kimdir, bu tarz benim nur kimdir, nur bozar sevgilisi kim, bu tarz benim nur bozar fotoğrafları, bu tarz benim nur bozar kaç yaşında, bu tarz benim nur bozar boyu kaç, bu tarz benim nur bozar hakkında, bu tarz benim nur bozar biyografisi, bu tarz benim nur bozar göz rengi

Nur Bozar Çocukluk Fotoğrafı İçin TIKLA >
Nur Bozar klipte oynadığı. İşte o klip TIKLA >

Show Tv de yayınlanan ve İvana Sert, Kemal Doğulu ve Nur Yerlitaş'ın jüri üyeliğini yaptığı ve Öykü Sert'nin sunuculuğunu üstlendiği Bu tarz Benim yarışmasında yarışan güzel Nur Bozar hakkında e-blogu olarak kısaca bilgi vermek istedik. Bu tarz benim yarışmasında yarışan ve en dikkat çeken yarışmacılardan olan Nur Bozar hakkında merak edilenleri yazımızın devamında bulabilirsiniz...

NUR BOZAR KİMDİR?
Nur Bozar Yaşı: 24
Nur Bozar Boyu: 174 cm

Nur Bozar Kilosu: 53 kg


Bu tarz benim yarışmasının Türkan Şoray'a benzetilen yarışmacısı Nur Bozar 1990 doğumludur ve üniversite öğrencisidir. Ayrıca mankenlik yapan Nur, 2012 Miss Model Off Turkey yarışmasında basın güzeli ödülüne layık görülmüştür. Nur Bozar en çok gözlerini beğeniyormuş ve kendisini Türkan Şoray’a benzetiyor.Yarışmacı Nur Bozar kazandığı para ile ev almak istiyor. Güzel yarışmacının en büyük hayalinin yunuslar ile yüzmek.
Nur Bozar Yer Aldığı Projeler:
- Babutsa-Yanarım Yanarım Ateşlerde Yanarım Video Klibi
- Doğuşçay reklamı
- 2012 Miss Model Off Turkey yarışması( basın güzeli ödülü)
http://e-blogu.blogspot.com.tr/
NUR BOZAR FOTOĞRAFLARI, RESİMLERİ:
İşte Nur Bozar'ın Sevgilisi...
nur bozarın sevgilisi nur bozarın sevgilisi nur bozarın sevgilisi nur bozar nur bozar nur bozar nur bozar nur bozar nur bozar nur bozar nur bozar nur bozar nur bozar nur bozar
nur bozar

nur bozar

nur bozar

Bu Tarz Benim Yarışmacıları
tuğçe ergişi Bu Tarz Benim Tuğçe Ergişi
nur bozar Bu Tarz Benim Nur Bozar
ayşenur balcı Bu Tarz Benim Ayşenur Balcı
gizem güler Bu Tarz Benim Gizem Güler
aycan-nurcan şencan Bu Tarz Benim Aycan-Nurcan Şencan
Bu Tarz Benim Ayşegül Melisa Doğan
ezgi baylar Bu Tarz Benim Ezgi Baylar
http://e-blogu.blogspot.com.tr/2014/10/bu-tarz-benim-melek-balkan-kimdir.html Bu Tarz Benim Melek Balkan
özlem özden Bu Tarz Benim Özlem Özden
http://e-blogu.blogspot.com.tr
Bu Tarz Benim Elenen Yarışmacıları:
Bu Tarz Benim 7.Hafta Elenen Yarışmacı: Roza Şake Hovhannisyan
Bu Tarz Benim 6.Hafta Elenen Yarışmacı: Ayşenur Balcı
Bu Tarz Benim 5.Hafta Elenen Yarışmacı: Melek Balkan
Bu Tarz Benim 4.Hafta Elenen Yarışmacı: Sara Ayşem Koçoğlu
Bu Tarz Benim 3.Hafta Elenen Yarışmacı: Buse Doğanay
Bu Tarz Benim 2.Hafta Elenen Yarışmacı: Gizem Kayaalp
Bu Tarz Benim 1.Hafta Elenen Yarışmacı: Esra Özüver

bu tarz benim nur bozar, bu tarz benim nur bozar fotoğrafları, bu tarz benim nur bozar giysileri, bu tarz benim nur bozar kıyafetleri, bu tarz benim nur bozar elbiseleri, bu tarz benim nur bozar kaç yaşında, bu tarz benim nur bozar boyu kaç, bu tarz benim nur bozar kaç kilo

13 yorum

  1. bu tarz benımde neler oluyor oradaki sunucunun gorevı yarışmacı sunumu değil yarışmacı kızıştırması hele o tuğçeyı kucaklaması cookkk manıdar oyku kendıne gel tuğcenın aysenurun aysegulun sevıyesıne ınme senın bır soy adın var orada tek asıl ınsan KEMAL DOGULU

    YanıtlaSil
  2. aysegul sen nurdan bızde senden NEFFFRETTT edıyoruz senın ebeveynlerın sana bıraz olsun saygılı olmayı oğretmedımı

    YanıtlaSil
  3. aysegul tuğce aysenur ucunuz cadı kazanı gıbısınız ınsanları ALLAH sızın serınızden korusun

    YanıtlaSil
  4. Ayşenur ve tuğçe çok güzel oynuyorsunuz..nurun asaleti duruşu tavrı size 1000 basar.nekakar uğraşırsanız uğraşın nurun tırnağı bile olamassınız...Ayşegül bile siz ikinizden daha sevimli geliyor..olduk olmadık yerlerde ağlayayıp jüriden yıldız alacağım diye uğraşacağına nasıl asil biri olurum diye uğraş..şu varki sen busun.istediğin kadar uğraş bir adım ileri gidemessin..nur sen gönlümüzün birincisisin.çokkkkk asilsin.kemal sende harikasın.tavrın ve duruşun süper..birde tuğçenin ayşenurun ve ayşegülün gazına gelmiyorsun ya sen 10 numarasın..helal sana..

    YanıtlaSil
  5. aysenur ve aysegul yeter oyununuz.






    YanıtlaSil
  6. Nur hariç bunların hepsi evde kalır la :-D

    YanıtlaSil
  7. Öykü sen sadece bir sunucun hatırlatmak isterim !!! Taraf tutup yarışmacıları birbirine düşürecek hal ve hareketlerde bulunma !!!

    YanıtlaSil
  8. Nur sen duruşun, asaletin ve endamınla zaten tarzsın ve jüri de dahil hepsine 5 basarsın...sen zaten gönüllerin birincisisin...

    YanıtlaSil
  9. Nur senin asaletin yeter aysegul aysenur tugce ucunu kafama bile takma senn endamin yetrr onlar kimmis

    YanıtlaSil
  10. NUR O KADAR GÜZEL VE ASİLSİN Kİ ORDAKİ KIZLAR SENİ KISKANIYORLAR AYŞEGÜL SENİ NEDEN SEVMİYOR ANLAMIŞ DEĞİLİM Bİ TÜRLÜ AÇIKLAMIYOR BUNU AMA BÖYLE YAPTIKÇADA KENDİSİ KAYBEDİYOR VE DİĞER İKİ ŞAHISTA UMARIM SEN BİRİNCİ OLURSUN ONLARDA GÖRÜRLER SANA BAŞARILAR DİLİYORUM...

    YanıtlaSil
  11. Həpsi çok tatlı kızlar hepiniz türksünüz nədən kavqa ediyorsunuzki.rozaya batamadınız hıncınızı nurdan alıyorsunuz

    YanıtlaSil
  12. Aysegul kiskanc guzelligni kiskaniyo nurun

    YanıtlaSil
  13. Nur bozar bence oldukça güzel ve asil bir kız.

    YanıtlaSil


EmoticonEmoticon