2014/11/02

Bu Tarz Benim Roza Şake Elendi 1 Kasım 2014 Bu Tarz Benim 42.Bölüm Eleme Gecesi

1 kasım roza elendi bu tarz benim
BU TARZ BENİM ROZA ŞAKE ELENDİ 1 KASIM 2014
1 kasım kim elendi bu tarz benim, bu tarz benim kim gitti bu tarz benim, bu tarz benim kim veda etti 1 kasım 2014, bu tarz benim eleme gecei 1 kasım, bu tarz benim roza elendi 1 kasım

Bu Tarz Benim yarışmasının 7.haftasının eleme gecesinde bir kişi daha yarışmaya veda etti. 1 Kasım 2014 Cumartesi gecesi yayınlanan eleme gecesinde ROZA  yarışmaya veda etti...

Demet Akalın'ın da konuk olduğu eleme gecesinde bir haftadır jüri üyelerinden yıldız toplamaya çalışan yarışmacılar eleme gecesinde jüri üyelerinden puan aldılar. Alınan puanlara göre en düşük puanı alan yarışmacı ROZA oldu. Yarışmacılar da eleme için ÖZLEM ismini söylediler. Elemeye Roza ve Özlem kaldı...

1 Kasım eleme gecesinde yarışmaya veda eden isim ROZA ŞAKE oldu. Yarışmada 8 yarışmacı kaldı. Şimdiye kadar bu tarz benimde yedi yarışmacı elenmiş oldu...


1 Kasım Bu tarz benimde jüri üyelerin alınan puanlamar şöyle oldu,

1 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Gizem Güler'in Puanı: 23 PUAN
1 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Ezgi Baylar'ın Puanı: 25 PUAN
1 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Meltem Keklik'in Puanı:17 PUAN
1 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Özlem Özden'in Puanı: 21 PUANE-Blogu
1 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Aycan-Nurcan Şencan'ın Puanı: 19 PUAN
1 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Roza Şeka'nın Puanı: 15 PUANE-Blogu
1 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Ayşegül Melisa Doğan'ın Puanı: 22 PUAN
1 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Nur Bozar'ın Puanı: 25 PUAN
1 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Tuğçe Ergişi'nin Puanı: 25 PUAN

Jüri üyelerinin verdiği puanlara göre en düşük puanı alan yarışmacı 15 puan ile ROZA oldu. Yarışmaya yeni katılan Roza ilk haftaki eleme gecesinde elemeye kaldı. Elemeye kalan ilk yarışmacı Roza oldu.

Bu tarz benim yarışmacıları eleme gecesinde kim kimi söyledi. İşte eleme için söylenen isimler...
Bu Tarz Benim Gizem Güler eleme için ÖZLEM ismini söyledi.
Bu Tarz Benim Ezgi Baylar eleme için ÖZLEM ismini söyledi.
Bu Tarz Benim Meltem Keklik eleme için ÖZLEM ismini söyledi.
Bu Tarz Benim Özlem Özden eleme için AYŞEGÜL  ismini söyledi.
Bu Tarz Benim Aycan-Nurcan Şencan eleme için ÖZLEM ismini söyledi.
Bu Tarz Benim Ayşegül Melisa Doğan eleme için ÖZLEM ismini söyledi.
Bu Tarz Benim Nur Bozar eleme için AYŞEGÜL ismini söyledi.
Bu Tarz Benim Tuğçe Ergişi eleme için ÖZLEM ismini söyledi.

1 kasım kim elendi bu tarz benim, bu tarz benim 1 kasım kim elendi, kim elendi bu tarz benim 1 kasım, bu tarz benim eleme gecesi, bu tarz eleme gecesinde neler oldu, 1 kasım eleme gecesinde kim veda etti, 1 kasım eleme gecesi kim elendi, bu tarz benimde kim gitti, bu tarz benimde kim veda etti 1 kasım, 

2 yorum

  1. iyi oldu nurun elenmesi ohh olsun

    YanıtlaSil
  2. iyi oldu nurun elenmesi ohh olsun

    YanıtlaSil


EmoticonEmoticon