2015/01/18

Bu Tarz Benim Emel Özkızıltaş Kimdir, Kaç Yaşında, Biyografisi, Fotoğrafları

 
BU TARZ BENİM EMEL ÖZKIZILTAŞ KİMDİR
bu tarz benim emel özkızıltaş,  emel özkızıltaş kim, emel özkızıltaş resimleri, emel özkızıltaş fotoğrafları, emel özkızıltaş boyu, emel özkızıltaş sevgilisi, emel özkızıltaş saç rengi, emel özkızıltaş göz rengi

Bu Tarz Benim yarışmasının yeni sezondaki yarışmacılarından Emel Özkızıltaş 30 kasım 2014 akşamı yayınlanan ilk bölüme damgasını vurdu. Bu Tarz Benim yarışmasının yeni sezonunda 17 yeni yarışmacı ilk kez jüri karşısına geçti. Yarışmacılardan birisi de ilginç tavırları ve konuşması ile ilgi oldağı olan Emel Özkızıltaş'tı. Jür karşısında rahat tavırları ve "He" kelimesini kullanması ile dikat çeken yarışmacı şimdiden yarışmaya damga vurdu. Peki Emel Özkızıltaş kimdir, kaç yaşında, boyu kaç gibi soruların cevapları ve fotoğrafları yazımızın devamında...
http://ww.e-blogu.blogspot.com.tr
Bu Tarz Benim yarışmasının yeni sezondaki yarışmacılarından en komik, en farklı ismi Emel Özkızıltaş hakkında merak edilenler...
EMEL ÖZKIZILTAŞ: 27 yaşındayım ve havayolu şirketinde kabin memuruyum. Yarışmaya devam etmek için işten ayrıldım. Tarzıma güveniyorum. Tüm jüri üyelerini çok seviyorum, hepsinin ayrı ayrı tarzları var. Mesela İvana’nın vamp duruşunu çok beğeniyorum. Nur Yerlitaş’ın kadınsılığını beğeniyorum.
EMEL ÖZKIZILTAŞ KİMDİR:
Emel Özkızıltaş Yaşı: 28
Emel Özkızıltaş Boyu: -
Emel Özkızıltaş Kilosu: -
Bu Tarz Benim yarışmacısı Emel Özkızıltaş 1986 doğumldur. Kabin memurluğu yapıyor.

EMEL ÖZKIZILTAŞ FOTOĞRAFLARI:


emel özkızıltaş fotoğrafları, emel özkızıltaş kıyafetleri, emel özkızıltaş türkan şoray taklidi, emel özkızıltaş taklitleri

3 yorum

  1. Emel kadar dengesiz ve aptal bi kadın daha görmedim

    YanıtlaSil
  2. O Nazlı hamarat tam tuhaf cins köylü tarzı bi kadın

    YanıtlaSil
  3. Bundan önceki yarışmacıların kalitesine bakın bunlara bakın izlemek istemiyoruz artık

    YanıtlaSil


EmoticonEmoticon