2015/01/12

Bu Tarz Benim İdil Naz Kaluç Kimdir, Kaç Yaşında, Biyografisi, Fotoğrafları

bu-tarz-benim-idil 
BU TARZ BENİM İDİL NAZ KALUÇ KİMDİR?
bu tarz benim idil, bu tarz benim yeni yarismacilari, show tv bu tarz benim 2.sezon, idil naz kaluc kimdir, bu tarz benim idil kaç yaşında, bu tarz benim idil boyu

Show Tv Bu Tarz Benim Yarışmacı için TIKLA >>>

Show Tv ekranlarında 2.sezona başlayacak olan Bu Tarz Benim yeni yarışmacıları tanıtıldı. Yarışmacılardan birisi de İdil Naz Kaluç. Bu Tarz Benim yarışmacısı İdil Naz Kaluç hakkında merak edilenleri sizler için derledik. İşte İdil Naz Kaluç biyografisi ve fotoğrafları...

Bu Tarz Benim yarışması hem Show Tv de hem de Tv8 ekranlarında başlayacak. Tv8 de yayınlanacak olan Bu Tarz Benim yarışmacılarını daha önceden tanımıştık. Fakat Show Tv de başlayacal olan Bu Tarz Benim yarışmasında hem jüri üyeleri hem de yarışmacıları yeni... İşte yarışmacılardan birisi. İdil Naz Kaluç...

İDİL NAZ KALUÇ KİMDİR?
İdil Naz Kaluç Yaşı: 19
İdil Naz Kaluç Boyu: 167 cm
İdil Naz Kaluç Kilosu: 50 kg
İdil Naz Kaluç, 1995 İstanbul doğumlu. İdil, Beden Antrenörlüğü bölümünde okuyor ayrıca tenis ve pilates eğitmenliği yapıyor. Özellikle yüzmek ve spor yapmak onun yaşam tarzı. İdil ilerde oyuncu olmak istiyor. Kendisini hazır cevap olarak tanıtan yarışmacı arkadaşları tarafından havalı olarak tanınıyormuş.
http://e-blogu.blogspot.com.tr
İDİL NAZ KALUÇ FOTOĞRAFLARI?
bu-tarz-benim-idil bu-tarz-benim-idil bu-tarz-benim-idil bu-tarz-benim-idil bu-tarz-benim-idil bu-tarz-benim-idil bu-tarz-benim-idil bu-tarz-benim-idil bu-tarz-benim-idil

1 yorum


EmoticonEmoticon