2015/01/07

Bu Tarz Benim Jüri Üyesi Umut Eker Kimdir, Biyografisi, Fotoğrafları

umut-eker-kimdir
UMUT EKER KİMDİR?
umut eker kimdir, umut eker biyografisi, bu tarz benim umut eker, umut eker wikipedi, umut eker dövmeleri, umut eker sevgilisi, umut eker fotograflari

Bu Tarz Benim 2.sezon jüri üyelerinden Umut Eker hakkında kısaca bilgi vermek istedik. Show Tv ekranlarında 19 ocak 2015 pazartesi günü başlayacak olan Bu Tarz Benim yarışmasının yeni jüri üyesinden birisi de manken Umut Eker. Herkes Umut Eker'i merak etmeye başladı. Kimdir Umut Eker. İşte olarak yeni jüri Umut Eker hakkında merak edilenler...

UMUT EKER BİYOGRAFİ: http://www.e-blogu.blogspot.com.tr
Umut Eker 1983 İstanbul Bakırköy doğumludur. Tasarımcı,model ve stil danışmanı. Eğitimini tamamladıktan sonra babasının isteği ile bir bankada staj yapmaya başlar fakat bu alanda çalışamayacağını anlar ayrılır. Daha sonra Diesel mağazasında çalışmaya başlar. Diesel mağazasında çalışırken Didem Soydan tarafından keşfedildiği söylenir. Modellik yapmıştır. Ayrıca Tarkan-Acımayacak,Ziynet Sali-Bize Yeter, Bengü-Aşkım, Ogün SanlısoyBeyazıt Öztürk ve Emre Altuğ'a stil danışmanlığı yapmıştır. Yakışıklı modacı özellikle vücudundaki dövmeler ile dikkat çekmektedir.Show Tv ekranlarında başlayacak olan Bu Tarz Benim 2.sezon jüri üyeliğini üstlenmiştir.

Umut Eker Yaşı: 31
Umut Eker Boyu: -
Umut Eker Twitter: https://twitter.com/umuteker
http://www.e-blogu.blogspot.com.tr
UMUT EKER FOTOĞRAFLARI:
umut-eker-kimdir umut-eker-kimdir umut-eker-kimdir umut-eker-kimdir umut-eker-kimdir
bu tarz benim umut eker kimdir, bu tarz benim jürisi umut eker, umut eker kac yasinda, umut eker hayatı, umut eker nereli, umut ekerin dövmeleri
Yorumlar


EmoticonEmoticon