2014/11/06

Bu Tarz Benim Kim Elendi 8 Kasım 2014, Bu Tarz Benimde Bu Hafta Kim Elendi 08.11.2014

bu tarz benim eleme gecesi 8 kasım
BU TARZ BENİM ELEME GECESİ KİM ELENDİ 08.11.2014
bu tarz benim eleme gecesi 8 kasım 2014 taklitleri, bu tarz benim kim elendi, bu tarz benim ibrahim tatlıses taklidi,  bu tarz benimde kim elendi, bu tarz benimde bu hafta kim elendi 8 kasım, bu tarz benim kim gitti, bu tarz benim eleme gecesinde neler oldu 8 kasım, bu tarz benim 8.hafta kim elendi, bu tarz benim eleme gecesi 8 kasım

Show Tv nin en sevilen yarışma programı Bu Tarz Benim 8.hafta eleme gecesi ile 8 kasım 2014 cumartesi gecesi ekranlarda olacak... En çok takip edilen gündüz kuşağı programlarından olan Bu Tarz Benim finale yavaş yavaş yaklaşılıyor ve 100 bin TL'lik büyük ödüle veda edecek 8. yarışmaşı bu hafta belli olacak. Bakalım8  kasım 2014 cumartesi gecesi yayınlanacak eleme gecesinde Bu Tarz Benim'de kim elencek? Bu Tarz Benim elenen 8. yarışmacı kim olacak?
ELENEN MELTEM KEKLİK OLDU...
8 KASIM BU TARZ BENİM ELENEN İSİM MELTEM KEKLİK OLDU...
http://e-blogu.blogspot.com.tr/2014/11/bu-tarz-benim-meltem-keklik-kimdir.html
Koruma altına alınan yarışmacılar GİZEM GÜLER ve ÖZLEM ÖZDEN oldu.
Jüri puanlarına göre eleme için ilk aday MELTEM KEKLİK oldu.
Jürinin yaptığı puanlama sonucunda Meltem Keklik en az puanı aldı. Meltem Keklik 18 puan aldı.Meltem Keklik eleme gecesinde Sıla taklidi yaptı. Eleme için ikinci adayı yarışmacılar belirledi ve TUĞÇE ERGİŞİ oldu.
Eleme için Ezgi Baylar, "Tuğçe" ismini söyledi,
Eleme için Gizem Güler, "Tuğçe" ismini söyledi,
Eleme için Ayşegül Melisa Doğan, "Tuğçe" ismini söyledi,
Eleme için Tuğçe Ergişi, "Ayşegül" ismini söyledi,E-BLOGU
Eleme için Aycan Nurcan Şencan, "Tuğçe" ismini söyledi,
Eleme için Özlem Özden, "Tuğçe" ismini söyledi,
Eleme için Nur Bozar, "Tuğçe" ismini söyledi,

Eleme için adaylar MELTEM KEKLİK ve TUĞÇE ERGİŞİ oldu. Bu iki adaydan elenecek olanı jüri belirleyecek. Jürinin gitmesini istediği yarışmacı...Meltem mi elenecek Tuğçe mi elenecek?

Eleme için NUR YERLİTAŞ, TUĞÇE gitsin dedi.
Eleme için UĞURKAN EREZ, TUĞÇE gitsin dedi.
Eleme için KEMAL DOĞULU, MELTEM gitsin dedi.
Eleme için İVANA SERT, MELTEM gitsin dedi.
Eleme için SEDA SAYAN, MELTEM gitsin dedi.

Bu Tarz Benim yarışmasınn 8 kasım gecesi yayınlanacak olan eleme gecesinde yarışmacılar yine birbirinden ilginç konseptleri ile ekrana gelecekler. Eleme gecesinde yarışmacılar bu hafta bir ünlüyü raklit edecekler. Birbirinden güzel ve şık yarışmacılar en sevdikleri şarkıcıların taklitleri ile hem güldürecekler hem de şaşırtacaklar. Bakalım hangi yarışmacı hangi ünlüyü taklit edecek. 8 kasım bu tarz benim taklitleri...
Bu tarz benim yarılmasının eleme gecesinde yarışmacıların taklitleri sırasıyla şöyle,
Bu Tarz Benim Tuğçe Ergişi-Yılmaz Morgül Taklidi >>>
Bu Tarz Benim Nurcan Şencan-Michael Jackson Taklidi
Bu Tarz Benim Aycan Şencan-Seda Sayan Taklidi
Bu Tarz Benim Ayşegül Melisa Doğan-İbrahim Tatlıses Taklidi
Bu Tarz Benim Ezgi Baylar-Zerrin Özer Taklidi
Bu Tarz Benim Gizem Güler-Ajda Pekkan Taklidi 
Bu Tarz Benim Meltem Keklik-SılaTaklidi 
Bu Tarz Benim Nur Bozar-Salma Hayek Taklidi
Bu Tarz Benim Özlem Özden-Prenses Diana Taklidi 

bu tarz benim aycan seda sayan taklidi bu tarz benim ayşegül melisa doğan ibrahim tatlıses taklidi bu tarz benim ayşegül melisa doğan ibrahim tatlıses taklidi bu tarz benim gizem güler ajda pekkan taklidi bu tarz benim nurcan michael jackson taklidi bu tarz benim tuğçe ergişi yılmaz morgül taklidi



Bu Tarz Benim 8 kasım eleme gecesinde konuk sanatçı ise Seda Sayan olacak. Birbirinden ilginç taklitler ve Seda Sayan'ın şarkıları ile Bu Tarz Benim Eleme gecesi sizleri ekrana bağlayacak.

Bakalım hangi yarışmacı koruma altına alınacak?
Bu Tarz Benim 8 kasım eleme gecesin hangi yarışmacı kimin ismini söyleyecek?
Jüri üyesi eleme için kimin adını söyleyecek?
http://e-blogu.blogspot.com
8 Kasım Eleme Gecesi Yarışmacıların Puanları:
8 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Ezgi Baylar'ın Puanı: Kemal Doğulu 5 Puan, İvana Sert 5 Puan, Uğurkan Erez 5 Puan, Nur Yerlitaş 5 Puan, Seda Sayan 5 Puan, TOPLAM: 25 PUAN
8 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Gizem Güler'in Puanı: Kemal Doğulu 5 Puan, İvana Sert 5 Puan, Uğurkan Erez 5 Puan, Nur Yerlitaş 5 Puan, Seda Sayan 5 Puan, TOPLAM: 25 PUAN
8 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Ayşegül Melisa Doğan'ın Puanı: Kemal Doğulu 5 Puan, İvana Sert 5 Puan, Uğurkan Erez 5 Puan, Nur Yerlitaş 5 Puan, Seda Sayan 5 Puan, TOPLAM: 25 PUAN
8 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Tuğçe Ergişi'nin Puanı: Kemal Doğulu 5 Puan, İvana Sert 5 Puan, Uğurkan Erez 5 Puan, Nur Yerlitaş 5 Puan, Seda Sayan 5 Puan, TOPLAM: 25 PUAN
8 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Aycan-Nurcan Şencan'ın Puanı: Kemal Doğulu 5 Puan, İvana Sert 5 Puan, Uğurkan Erez 5 Puan, Nur Yerlitaş 5 Puan, Seda Sayan 5 Puan, TOPLAM: 25 PUAN
8 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Özlem Özden'in Puanı: Kemal Doğulu 4 Puan, İvana Sert 3 Puan, Uğurkan Erez 5 Puan, Nur Yerlitaş 5 Puan, Seda Sayan 5 Puan, TOPLAM: 22 PUAN E-Blogu
8 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Meltem Keklik'in Puanı: Kemal Doğulu 3 Puan, İvana Sert 3 Puan, Uğurkan Erez 5 Puan, Nur Yerlitaş 2 Puan, Seda Sayan 5 Puan, TOPLAM: 18 PUAN
8 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Nur Bozar'ın Puanı: Kemal Doğulu 4 Puan, İvana Sert 5 Puan, Uğurkan Erez 5 Puan, Nur Yerlitaş 5 Puan, Seda Sayan 5 Puan, TOPLAM: 24 PUAN
http://e-blogu.blogspot.com
Bu tarz benimde elemeden önce son bölümde bakalım kimler yıldız alacak. Koruma altına kim alınacak. Yarışmanın 8.haftasında 48. bölüme geldiğimizde Özlem Özden 4 yıldız, Nur Bozar 2 yıldız, Aycan Nurcan Şencan 3 yıldız, Ayşegül Melisa Doğan 4 yıldız, Tuğçe Ergişi 4 yıldız, Gizem Güler 4 yıldız, Meltem Keklik 3 yıldız, Ezgi Baylar 4 yıldız aldı.

Sizce Kim Elenir?
Bu Tarz Benim yarışmasında sizce kim elenir?
Çok konuşarak yarışmacılarla tartışan fakat iyi bir gelişme gösteren Özlem mi?
Bekleneni vermeyen ve jüri üyelerinin tarz olmadığını söylediği Meltem Keklik mi?
http://e-blogu.blogspot.com.tr
YORUM bölümünden tahminlerinizi yazabilirsiniz...

Bakalım bu hafta koruma altına kim alınacak. Yarışmacılar kimin ismini söyleyecek... Jüriden en düşük puanı kim alacak...Geçtiğimiz hafta tüm yarışmacılar Ayşegül Balcı ismini söylemiş, jüri de en düşük puanı Özlem'e vermişti. Jüri Özlem ile Ayşegül arasında seçim yapmış ve Ayşegül Balcı'yı elemişti...
http://e-blogu.blogspot.com.t
Şimdiye kadar yarışmadan 7 isim yarışmaya veda etti. Bu isimler...
Bu Tarz Benim Elenen Yarışmacıları:
Bu Tarz Benim 8.Hafta Elenen Yarışmacı: Meltem Keklik
Bu Tarz Benim 7.Hafta Elenen Yarışmacı: Roza Şake Hovhannisyan
Bu Tarz Benim 6.Hafta Elenen Yarışmacı: Ayşenur Balcı
Bu Tarz Benim 5.Hafta Elenen Yarışmacı: Melek Balkan
Bu Tarz Benim 4.Hafta Elenen Yarışmacı: Sara Ayşem Koçoğlu
Bu Tarz Benim 3.Hafta Elenen Yarışmacı: Buse Doğanay
Bu Tarz Benim 2.Hafta Elenen Yarışmacı: Gizem Kayaalp
Bu Tarz Benim 1.Hafta Elenen Yarışmacı: Esra Özüver

bu tarz benim eleme gecesi 8 kasım, 8 kasım bu tarz benim eleme gecesi, bu tarz benim kim elendi, bu tarz benim kim gitti 8 kasım , bu tarz benim bu hafta kim elendi, bu tarz benim kim veda etti, bu tarz benim kimin ismi söyledin 8 kasım, eleme gecesinde olanlar 8 kasım bu tarz benim, bu tarz benim eleme gecesi fragman, bu tarz benim eleme gecesindeki kıyafetler, bu tarz benim eleme gecesi neler olacak, 8 kasım bu tarz benim eleme gecesi fragmanı

3 yorum

  1. Iyi ya meltem girmiwnsira ozlem ve aysegulde

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ederim harika bir paylaşım yapmışsınız

    YanıtlaSil
  3. tuğçe tarz bir bayandır jüriciler onun hakkını yemesinler hele özellikle nur bozar tuğçe yi kıskanıyor :) herhaliyle belli ediyor kendini hem de pek fazla güzelliği yoktur nurella abartmasın lütfen :/

    YanıtlaSil


EmoticonEmoticon