2014/10/24

Bu Tarz Benim Kim Elendi 25 Ekim 2014, Bu Tarz Benimde Bu Hafta Kim Elendi 25.10.2014

bu tarz benim
BU TARZ BENİM KİM ELENDİ 25.10.2014
bu tarz benim eleme 25 ekim 2014, bu tarz benim kim elendi, bu benim tarzım yarışması kim elendi, bu tarz benimde bu hafta kim elendi, bu tarz benim kim gitti, bu tarz benim 25 ekim, bu tarz benim 6.hafta kim elendi

Show Tv'de yayınlanan ve ilgi ile izlenen yarışma programı Bu Tarz Benim'de bir eleme haftası daha geldi. Bu hafta bir isim daha yarışmaya veda edecek. Bakalım 25 ekim günü yayınlanan eleme gecesinde Bu Tarz Benim'de kim elencek? Bu Tarz Benim elenen 6. yarışmacı kim olacak?
SİZCE KİM ELENİR YORUM YAP!...
Bu Tarz Benim'de 25 ekim 2014 cumartesi gecesi eleme heyecanı yaşanacak. Eleme gecesinde bakalım neler olacak... Hafta boyunca jüri karşısına geçen yarışmacılar eleme gecesinde yarışmada kalmaya çalışacak. 6. haftada bakalım kim yarışmaya veda edecek?  Bu Tarz Benim 6. hafta eleme gecesi 25 ekim 2014 cumartesi gecesi 23.15 te Show Tv ekranlarında olacak.

25 ekim 2014 cumartesi gece bu tarz benimde eleme için ilk isim ÖZLEM ÖZDEN oldu. Özlem Özden tac alıp koruma altında olmasına rağmen jüri üyesinden en az puan alan isim oldu. Özlem eleme gecesinde Huysuz Virjin olarak sahneye çıkmıştı ve jüri beğenmediği için en az puanı aldı. Eleme için ikinci aday ise,

Bu Tarz Benimde Eleme için Gizem Güler, Ayşenur Balcı ismini söyledi
Bu Tarz Benimde Eleme için Tuğçe Ergişi, Ayşenur Balcı ismini söyledi
Bu Tarz Benimde Eleme için Ayşenur Balcı, Aycan ve Nurcan'ın ismini söyledi 
Bu Tarz Benimde Eleme için Aycan ve Nurcan, Ayşenur Balcı ismini söyledi
Bu Tarz Benimde Eleme için Ayşegül Melisa Doğan, Ayşenur Balcı ismini söyledi
Bu Tarz Benimde Eleme için Ezgi Baylar, Ayşenur Balcı ismini söyledi
Bu Tarz Benimde Eleme için Nur Bozar, Ayşenur Balcı ismini söyledi

Eleme için ikinci isim AYŞENUR BALCI oldu. Yarışmacılardan hepsi Ayşenur'un ismini söyleyince Özlem ve Ayşenur Balcı elemeye kaldı. Ayşenur mu Özlem mi elendi? Bu tarz benim Ayşenur Balcı mı elenecek yoksa Özlem Özden mi?

Elenen isim AYŞENUR BALCI oldu.

  BU TARZ BENİM ELEME GECESİ-AYŞENUR BALCI-HANDE YENER
Jüri üyelerinden Uğurkal Erez Özlem'i, Kemal Doğulu Özlem'i, İvana Sert Ayşenur'u, Cenk Eren Ayşenur'u ve Nur Yerlitaş ise Ayşenur 'in adını söyledi...  25 Ekim bu tarz benimde veda eden isim Ayşenur Balcı oldu. Bu tarz benimde 6.hafta Ayşenur elendi...

Bu Tarz Benim 6.haftasında Nur Bozar 5 yıldız, Özlem Özden 4 yıldız, Ezgi Baylar 2 yıldız, Ayşenur Balcı 2 yıldız, Gizem Güler 1 yıldız, Tuğçe Ergişi 4 yıldız, Ayşegül Melisa Doğan 1 yıldız, Aycan Nurcan Şencan ikizler ise 4 yıldız aldı. Koruma altına alınan isim ise Nur Bozar ile Özlem Özden oldu.
http://www.e-blogu.blogspot.com.tr
Bu Tarz Benim eleme gecesin yarışmacılar birbirinden ilginç kostümler ile ekrana gelecekler. Yayınlanan fragmanda gördüğümüz kadarıyla eleme gecesinde Nur Bozar Tükan Şoray, Ayşenur Balcı Hande Yener, Ezgi Baylar Sezen Aksu, Ayşegül Melisa Doğan Hande Yener, Tuğçe Demet Akalın, Gizem Güler Banu Alkan, Özlem Özden Huysuz Virjin, Aycan Şencan Bülent Ersoy, Nurcan Şencan ise Tarkan olarak sahneye çıkacak...


Bu Tarz Benim yarışmasının eleme gecesinde konuk sanatçı Cen Eren olacak...


Bakalım bu hafta bu tarz benim yarışmasından kim gidecek. Kim elenecek. hep birlikte göreceğiz...


Bu Tarz Benim Yarışmacıları
nur bozar Bu Tarz Benim Nur Bozar
ayşenur balcı Bu Tarz Benim Ayşenur Balcı
gizem güler Bu Tarz Benim Gizem Güler
aycan-nurcan şencan Bu Tarz Benim Aycan-Nurcan Şencan
Bu Tarz Benim Ayşegül Melisa Doğan
ezgi baylar Bu Tarz Benim Ezgi Baylar
özlem özden Bu Tarz Benim Özlem Özden
tuğçe ergişi Bu Tarz Benim Tuğçe Ergişi
http://e-blogu.blogspot.com.tr
Bu Tarz Benim Elenen Yarışmacıları:
Bu Tarz Benim 6.Hafta Elenen Yarışmacı: Ayşenur Balcı
Bu Tarz Benim 5.Hafta Elenen Yarışmacı: Melek Balkan
Bu Tarz Benim 4.Hafta Elenen Yarışmacı: Sara Ayşem Koçoğlu
Bu Tarz Benim 3.Hafta Elenen Yarışmacı: Buse Doğanay
Bu Tarz Benim 2.Hafta Elenen Yarışmacı: Gizem Kayaalp
Bu Tarz Benim 1.Hafta Elenen Yarışmacı: Esra Özüver
http://e-blogu.blogspot.com.tr
bu tarz benim yeni bölüm, bu tarz benim kim elendi, bu tarz benim eleme gecesi 25 ekim kim elendi, bu tarz benim eleme gecei 25.10.2014, 25 ekim bu tarz benim nur bozar türkan şoray, bu tarz benim eleme gecesi nur bozar türkan şoray, bu tarz benim eleme gecesinde kim kimi canlandırdı, eleme gecesinde elenen kim oldu, bu hafta kim elendi, 
Yorumlar


EmoticonEmoticon