2014/11/14

Bu Tarz Benim Kim Elendi 15 Kasım 2014, Bu Tarz Benimde Bu Hafta Kim Elendi 15.11.2014

bu tarz benim eleme gecesi 15 kasım
BU TARZ BENİM ELEME GECESİ KİM ELENDİ 15.11.2014
bu tarz benim eleme gecesi 15 kasım 2014 taklitleri, bu tarz benim kim elendi, bu tarz benim bu hafta elenen kim,  bu tarz benimde kim elendi, bu tarz benimde bu hafta kim elendi 15 kasım, bu tarz benim kim gitti, bu tarz benim eleme gecesinde neler oldu 15 kasım, bu tarz benim 9.hafta kim elendi, bu tarz benim eleme gecesi 15 kasım

17 Kasım Pazartesi Yarışmaya Kim Dönecek? Nur Bozar Geri mi Dönecek TIKLA >>>

Show Tv nin en sevilen yarışma programı Bu Tarz Benim 9.hafta eleme gecesi ile 15 kasım 2014 cumartesi gecesi ekranlarda olacak... En çok takip edilen gündüz kuşağı programlarından olan Bu Tarz Benim finale yavaş yavaş yaklaşılıyor ve 100 bin TL'lik büyük ödüle veda edecek 9. yarışmacı bu hafta belli olacak. Bakalım 15 kasım 2014 cumartesi gecesi yayınlanacak eleme gecesinde Bu Tarz Benim'de kim elencek? Bu Tarz Benim elenen 9. yarışmacı kim olacak?
15 Kasım Bu Tarz Benim eleme gecesinde iki yarışmacı dokunulmaz olacak. Dokunulmaz olan yarışmacılar hafta boyunca aldıkları yıldızlarla belirlendi. Jüri üyelerinin belirlediği koruma altındaki yarışmacılar Ezgi Baylar ve Tuğçe Ergişi oldu. Bu yarışmacıları diğer yarışmacılar eleme için söyleyemeyecek fakat eğer jüriden düşük puan alırlarsa elemeye kalacaklar...
ELENEN İSİM NUR BOZAR OLDU
bu tarz benim 15 kasım eleme
Jüri üyeleri Nur Bozar ve Aycan-Nurcan Şencan arasından oylama ile seçim yaptılar. Jür üyelerinin seçimi,
Jüri üyelerinden Nur Yerlitaş, "AYCAN-NURCAN ŞENCAN" gitsin dedi.
Jüri üyelerinden İvana Sert, "NUR BOZAR" gitsin dedi.
Jüri üyelerinden Kemal Doğulu, "NUR BOZAR" gitsin dedi.
Jüri üyelerinden Uğurkan Erez, "AYCAN-NURCAN ŞENCAN" gitsin dedi.
Jüri üyelerinden Nihat Doğan, "NUR BOZAR" gitsin dedi.

Eleme için belirlenene ilk aday NUR BOZAR oldu. Nur Bozar jüri üyelerinden en düşük puanı aldı. Zaten yarışmadan ayrılmak istediğini söyledi ve 1980 lere uygun olmadan geldi. İkinci aday ise AYCAN-NURCAN ŞENCAN kardeşler oldu. Yarışmacılar ikileri seçti...

 bu tarz benim 15 kasım eleme  bu tarz benim 15 kasım eleme
Eleme için ikinci ismi yarışmacılar belirledi. Yarışmacıların söyledikleri isimler...

15 Kasım Eleme için Tuğçe Ergişi, "AYCAN-NURCAN ŞENCAN" ismini söyledi,E-BLOGU
15 Kasım Eleme için Aycan Nurcan Şencan, "ÖZLEM" ismini söyledi,
15 Kasım Eleme için Gizem Güler, "AYCAN-NURCAN ŞENCAN" ismini söyledi,
15 Kasım Eleme için Ezgi Baylar, "ÖZLEM" ismini söyledi,
15 Kasım Eleme için Özlem Özden, "AYCAN-NURCAN ŞENCAN" ismini söyledi,
15 Kasım Eleme için Ayşegül Melisa Doğan, "AYCAN-NURCAN ŞENCAN" ismini söyledi,

15 Kasım Eleme Gecesi Yarışmacıların Puanları:
15 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Tuğçe Ergişi'nin Puanı: Kemal Doğulu 4 Puan, İvana Sert 5 Puan, Uğurkan Erez 5 Puan, Nur Yerlitaş 5 Puan, Nihat Doğan 5 Puan, TOPLAM: 24 PUAN
15 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Aycan-Nurcan Şencan'ın Puanı: Kemal Doğulu 5 Puan, İvana Sert 4 Puan, Uğurkan Erez 5 Puan, Nur Yerlitaş 4 Puan, Nihat Doğan 4 Puan, TOPLAM: 22 PUAN
15 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Gizem Güler'in Puanı: Kemal Doğulu 4 Puan, İvana Sert 5 Puan, Uğurkan Erez 5 Puan, Nur Yerlitaş 4 Puan, Nihat Doğan 5 Puan, TOPLAM: 23 PUAN
15 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Ezgi Baylar'ın Puanı: Kemal Doğulu 5 Puan, İvana Sert 4 Puan, Uğurkan Erez 5 Puan, Nur Yerlitaş 5 Puan, Nihat Doğan 5 Puan, TOPLAM: 24 PUAN
15 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Özlem Özden'in Puanı: Kemal Doğulu 2 Puan, İvana Sert 2 Puan, Uğurkan Erez 4 Puan, Nur Yerlitaş 4 Puan, Nihat Doğan 5 Puan, TOPLAM: 17 PUAN E-Blogu
15 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Nur Bozar'ın Puanı: Kemal Doğulu 1 Puan, İvana Sert 1 Puan, Uğurkan Erez 3 Puan, Nur Yerlitaş 3 Puan, Nihat Doğan 0 Puan, TOPLAM: 8 PUAN
15 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Ayşegül Melisa Doğan'ın Puanı: Kemal Doğulu 5 Puan, İvana Sert 5 Puan, Uğurkan Erez 5 Puan, Nur Yerlitaş 4 Puan, Nihat Doğan 5 Puan, TOPLAM: 24 PUAN

Bu Tarz Benim 9. haftasındaki eleme gecesinde konsept 1980 li yıllardaki tarzlar olacak. Yarışmacılar giydikleri kıyafetlerle 80lerin modasını yansıtmaya çalışacak. Bakalım hangi yarışmacı 80 lerin kıfafeti ile tarz bulunacak ve bakalım elenen kim olacak.
15 Kasım 2014 Cumartesi akşamı yayınlanacak olan eleme gecesinde konuk sanatçı Nihat Doğan Olacak. Nihat Doğan hem şarkıları ile hem de yorumları ile programa renk katacak.


15 Kasım eleme gecesinde elemeye en yakın isim Nur Bozar gibi görünüyor. Bu hafta sosyal medyada da Nur Bozar'ın elendiği söylentileri çıkmıştı. Öyle ki eleme gecesi fragmanında Nur Bozar boğazlı bir kazak ile görünüyor. Diğer yarışmacılar 80lerin modasında, makyaj ve kıyafetlerle gelmişken Nur Bozar beyaz balıkçı yaka bir kazakla otururken görülüyor. Bu da akıllara Nur Bozar'ın jüri üyelerinden düşük not aldığı anlamına geliyor. Jüri üyelerinden düşük almasa bile diğer yarışmacılar eleme için Tuğçe koruma altında olduğu için Nur Bozar'ı söyleme ihtimali çok yüksek. Bizim tahminiz elemede Jüriden en düşük puanı Nur Bozar alacak ve elemeye Nur Bozar ve Özlem Özden kalacak... Bakalım elemeye hangi iki yarışmacı kalacak ve kim elenecek...
bu tarz benim 15 kasım eleme bu tarz benim 15 kasım eleme bu tarz benim 15 kasım eleme
15 Kasım bu tarz benim eleme gecesindeİvana Sert'te 1980 konsepti ile sahneye çıkacak. İvana Sert 1980 lerde meşhur MC Hammer - U Can't Touch This şarkısı eşliğinde dans edecek...
15 Kasım Bu tarz benim eleme gecesinde Kemal Doğulu Üzgünüm şarkısını söyledi... Kemal Doğulu Üzgünüm şarkı sözleri...
Üzgünüm ama cevap veremem duygularına
Sen sevdiğini sanıyorsun
Küskünüm al kalbini
Senin istediğin bende yok ki
Vaktimi boşuna harcıyorsun
Derman değilim inadına
Gönül yarana, yalvarma
Lütfen beni bundan sonra
Bir daha arama
Derman değilim inadına
Senin yarana, yalvarma
Lütfen beni bundan sonra
Bir daha arama
Ben bir kez sevenlerdenim
Ölümsüz bir aşk arıyorum
Aradığın adam ben değilim
Hiç sanmıyorum 

http://e-blogu.blogspot.com.tr
Şimdiye kadar yarışmadan elenen yarışmacılar...
Bu Tarz Benim Elenen Yarışmacıları:
Bu Tarz Benim 9.Hafta Elenen Yarışmacı: -
Bu Tarz Benim 8.Hafta Elenen Yarışmacı: Meltem Keklik
Bu Tarz Benim 7.Hafta Elenen Yarışmacı: Roza Şake Hovhannisyan
Bu Tarz Benim 6.Hafta Elenen Yarışmacı: Ayşenur Balcı
Bu Tarz Benim 5.Hafta Elenen Yarışmacı: Melek Balkan
Bu Tarz Benim 4.Hafta Elenen Yarışmacı: Sara Ayşem Koçoğlu
Bu Tarz Benim 3.Hafta Elenen Yarışmacı: Buse Doğanay
Bu Tarz Benim 2.Hafta Elenen Yarışmacı: Gizem Kayaalp
Bu Tarz Benim 1.Hafta Elenen Yarışmacı: Esra Özüver

bu tarz benim eleme gecesi 15 kasım, 15 kasım bu tarz benim eleme gecesi, bu tarz benim kim elendi, bu tarz benim kim gitti 8 kasım , bu tarz benim bu hafta kim elendi, bu tarz benim kim veda etti, bu tarz benim kimin ismi söylendi 15 kasım, bu tarz benimde kimler söyledi, eleme gecesinde olanlar 15 kasım bu tarz benim, bu tarz benim eleme gecesi fragman, bu tarz benim eleme gecesindeki kıyafetler, bu tarz benim eleme gecesi neler olacak, 15 kasım bu tarz benim eleme gecesi fragmanı
Yorumlar


EmoticonEmoticon