2014/11/16

Bu Tarz Benim 17 Kasım Geri Dönen Yarışmacı Kim?

bu tarz benim 17 kasım
BU TARZ BENİM GERİ DÖNEN YARIŞMACI 17 KASIM 2014
bu tarz benim geri dönen yarışmacı kim, bu tarz benim ayşenur balcı geri mi dönecek, bu tarz benim nur bozar geri mi dönecek, bu tarz benim hangi yarışmacı geri geldi, bu tarz benim 17 kasım yeni katılan yarışmacı kim

ACUN ILICALI NUR BOZAR'I TRANSFER ETTİ >>>

17 kasım Pazartesi Nur Bozar Geri mi Dönecek?
GERİ DÖNEN YARIŞMACI NUR BOZAR MI AYŞENUR BALCI MI?

İşte Cevabı...
Yarışmaya geri dönen isim AYŞENUR BALCI...

Bu tarz benim yarışmasının 55. bölümünde yarışmaya elenen yarışmacılardan birisi geri dönecek... Acaba yarışmaya geri dönecek olan yarışmacı kim? İşte detaylar...

17 Kasım Bu Tarz Benim 55.Bölüm Kıyafetler ve Yıldızlar İçin TIKLA >>>

BU TARZ BENİME GERİ DÖNEN YARIŞMCI AYŞENUR BALCI OLDU.
http://e-blogu.blogspot.com.tr/2014/10/bu-tarz-benim-aysenur-balci-kimdir.html
Yarışmada şimdiye kadar elenen dokuz yarışmacı kimler...
Bu Tarz Benim 9.Hafta Elenen Yarışmacı: Nur Bozar
Bu Tarz Benim 8.Hafta Elenen Yarışmacı: Meltem Keklik
Bu Tarz Benim 7.Hafta Elenen Yarışmacı: Roza Şake Hovhannisyan
Bu Tarz Benim 6.Hafta Elenen Yarışmacı: Ayşenur Balcı
Bu Tarz Benim 5.Hafta Elenen Yarışmacı: Melek Balkan
Bu Tarz Benim 4.Hafta Elenen Yarışmacı: Sara Ayşem Koçoğlu
Bu Tarz Benim 3.Hafta Elenen Yarışmacı: Buse Doğanay
Bu Tarz Benim 2.Hafta Elenen Yarışmacı: Gizem Kayaalp
Bu Tarz Benim 1.Hafta Elenen Yarışmacı: Esra Özüver

Bu Tarz Benim yarışmasının 9. hafta eleme gecesi 15 kasım cumartesi gecesi gerçekleşti. Yarışmada en çok beğenilen ve final için en iddialı isim olarak gösterilen Nur Bozar elendi. Yarışmada altı yarışmacı kaldı. Eleme gecesi yarışmaya bir kişinin dahil olacağı söylendi. Daha önce elenen 9 yarışmacıdan birisi yarışmaya geri dönecek. Peki 17 kasım 2014 pazartesi günü 55.bölümde yarışmaya kim dönecek...
Yarışmanın yeni yayınlanacak 55.bölümünün fragmanında geri dönecek olan yarışmacı görünmüyor fakat yarışmacıların yorumlarından yola çıkacak olursak dönecek isimi tahmin edebiliyoruz... Peki kim o isim...
http://e-blogu.blogspot.com.tr
Bu yarışmacılardan birisi yarışmaya geri dönecek. Bizim tahminimizce yarışmaya dönecek isim Ayşenur Balcı olacaktır. Çünkü yarışmadan isteyerekte olsa tartışmalar nedeni ile elenmek istediğini söylemiş ve elenmişti. Çok pişman olduğunu tahmin ediyoruz. Ayrıca fragmanda yarışmacılardan Gizem Güler, "Burası hataları telafi etme yeri değil, o zaten baştan kaybetti ", Ayşegül Melisa Doğan ise "Ben onun yerinde olsam yaptığım hareketten sonra geri gelemezdim" yorumlarında bulunuyor. Bu yüzden geri dönecek isim Nur Bozar veya Ayşenur Balcı olacaktır diye düşünüyoruz. Tabi kim dönecek onu 17 kasım 2014 Pazartesi günü yayınlanacak olan Bu Tarz Benim 55. bölümünde göreceğiz...,
Peki sizce kim dönmeli?
Bu Tarz Benim yarışmasına geri dönen yarışmacı kim olmalı?
Nur Bozar mı? Ayşenur Balcı mı? Yoksa Roza Şake mi?
YORUM yaparak düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz..

bu tarz benim yeni gelen yarışmacı kim 17 kasım 2014, bu tarz benim geri katılan yarışmacı kim, bu tarz benimde elenen hangi yarışmacı geri geldi, bu tarz benim 17 kasım hangi yarışmacı katıldı

16 yorum

  1. Bence Nur Bozar dönmez imkansız, Tahminim Ayşenur Balcı yönünde. Ayşenur Balcı dönecek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bcede Ayşenur dönecek

      Sil
    2. ordaki resimse gizem kayaalp geliyor

      Sil
  2. Bencede melek gelio çünkü oda elendikten sonra aysegul ve yandaslari hakkında konuşmuştu hatta telefonla baglanmisti elendikten sonra programa

    YanıtlaSil
  3. AYŞENUR BALCI DÖNSÜN EN TARZ YARIŞMACI İYİKİ NUR BOZAR GİTTİ

    YanıtlaSil
  4. Ins nur bozar gelir ve 1. Olur çünkü sonuna kadar hakediyor . Desteğimiz seninle sonuna kadar cnm.

    YanıtlaSil
  5. bnce ayşenur geliyor nur gelmez artık ama glse daha iyi olur

    YanıtlaSil
  6. Roza gelmesin de ::))

    YanıtlaSil
  7. Melek Balkan geliyor duyduğuma göre kızlarr

    YanıtlaSil
  8. o resimdeki kişiyse gizem kayaalp

    YanıtlaSil
  9. Nur gelir işallah gelmessen sahsen bende nuru sevenlerde asla izlemeyiz o pirogrami

    YanıtlaSil
  10. Nur gelsin ayşegül de bi kapasın çene sini uyuz ben nur a haksızlık oldunu düşünüyorum onca eklenmesi gerek kişi varken bide ikizlerle yanyana olması komiklik ama nur artık bıktı kız artk ayşegül olsun diye yarışmacılar bu program iyice kötüler nur gelmezse artk izlemem selam dakka başı özlemle ayşegül un tartışmasını cekemm

    YanıtlaSil
  11. Nur bozar gelsin tarzıyla konuşmasıyla gönüllerimizi kazanan yarışmacı nur geri dönsün ve halini bilmeyenlere bilirsin butar ısm ada ödülü hak eden biri varsa oda nurbozar eğer gelmezse ben daha bu programı izlemem çok saçmaya nur kendi istedi amaa nuru kaybetmemek lazımdı Nihat uzun uzun konuştu gereksizce oda Survivors anılarını unuttu heraldee her neyse ne olursa olsun nur gelsin gelmeliii

    YanıtlaSil
  12. Aynen rabia sana katılıyorum nihat doğan nur deseydi nur isteseydi bile elenemezdi ya nuru biktirdilar işallah bugün nur içinde olur yolsa bidaha asla izlemem en saygılı guzel tarz olan nurdur

    YanıtlaSil
  13. Bende nihat dogana kocaman bir sifir,. Ses ok, edep yok, terbiyesiz bir adam. Nurla konusmasi sanki kendi sovuydu. Aysegule laf soylesin bakalim boyunun olcusunu. Nur hamin kiz. Iyi yapti cikti. bu cirkef kizlarla ugrasmaya degmez. Show tv bu programi kapatmasi lazim. ben artik izlemem.nura yapilanlar bize yapilmistir.

    YanıtlaSil


EmoticonEmoticon