2015/01/07

Bu Tarz Benim Yeni Jüri Üyeleri Kimler, Show Tv Bu Tarz Benim Jüri Üyeleri ve Sunucusu

bu-tarz-benim
BU TARZ BENİM YENİ JÜRİ ÜYELERİ
bu tarz benim jüri üyeleri, bu tarz benim yeni üyeleri, bu tarz benimin yeni sunucusu kim, bu tarz benim cemil ipekçi, bu tarz benim ebru akel
Bu Tarz Benim 2.Sezonda yeni jüri üyeleri ile Show ekranlarında olacak. İşte Bu tarz Benim'in yeni jüri üyeleri ve sunucusu... İşte Bu Tarz Benim yeni yarışmacıları ve yayın günü...
Show Tv ekranlarından TV8'e transfer olan Bu Tarz Benim jüri üyesi yerine Show Tv yeni jüri üyeleri ve sunucusu ile 19 Ocak 2015 Pazartesi günü ekranlarda olacak. İşte Bu Tarz Benim yeni kadrosu...
Bu Tarz Benim eski jüri üyeleri Nur Yerlitaş, Kemal Doğulu ve İvana Sert yerine Modacı emil İpekçi, Manken Umut Eker ve Stil Danışmanı Sibel Arna getirildi.

Bu Tarz Benim Yeni Jüri Üyeleri?
cemil-ipekci-bu-tarz-benim
CEMİL İPEKÇİ
sibel-arna-bu-tarz-benim
SİBEL ARNA

Bu Tarz Benim Yeni Sunucusu?
ebru-akel-bu-tarz-benim
EBRU AKEL
Bu Tarz Benim eski sunucu Öykü Serter'in yerine ise Ebru Akel geldi. Artık Tv8 kanalında bu tarz benim'i Ebru Akel sunacak...
Bu Tarz Benim Ne Zaman Başlayacak?
Show Tv ekranlarında izleyici ile buluşacak olan Bu Tarz Benim ilk bölümü 19 Ocak 2015 pazartesi günü başlayacak... http://www.e-blogu.blogspot.com.tr
Bu Tarz Benim 2.Sezon Yarışmacıları Kimler?
01-Zeynep Öztürk Kimdir TIKLA >>>
02-Gülşah Yanaş Kimdir TIKLA >>>
03-Maria Surina Kimdir TIKLA >>>
04-Gülay Hançer Kimdir TIKLA >>>
05-Özden Cerrahoğlu KİMDİR >>> 
06-Emel Özkızıltaş Kimdir TIKLA >>>
07-Nazlı Hamarat:
08-Melisa Çeliker:
09-Amila Kuruoğlu:
10-Nazlı Sultan Yayla:
11-Derya Yarar: 
12-Melisa Şahin:
13-Gülnihal Candan:
14-Gökçe Markal:
http://www.e-blogu.blogspot.com.tr
bu tarz benim yeni sunucusu kim, bu tarz benim yeni yarışmacıları, 19 ocak bu tarz benim, bu tarz benim cemil ipekçi, bu tarz benim jüri üyeleri yeni
Yorumlar


EmoticonEmoticon